YouTube na tydzień zamieni się w sklep na kanapie

Tydzień zakupowy rozpoczyna się w YouTube 15 listopada. Podczas wydarzenia użytkownicy będą mogli dokonywać zakupów bez rozpraszania się oglądaniem filmów.

Niektóre filmy wyświetlają koszyk, który można znaleźć w lewym rogu wyświetlacza. Świąteczna transmisja YouTube i Tydzień zakupów w sklepie rozpoczną się 15 listopada. Oczekuje się, że użytkownicy będą dodawać przedmioty z katalogu podczas oglądania filmów, co ułatwia zakupy. Poinformowano, że beta test rozpoczął się w lipcu 2021 r., a teraz planowane jest przetestowanie funkcji na szerokiej grupie odbiorców.

Podczas wydarzenia dostępne będą produkty Walmart, Samsung i Verizon. Użytkownicy będą zadawać blogerom pytania na żywo, dzięki czemu zakupy będą łatwiejsze, a proces płatności bardziej przejrzysty. Jeśli projekt się powiedzie, to YouTube będzie mógł konkurować z takimi gigantami jak Amazon i Alibaba. Wiadomo, że zakupy będą działać w połączeniu z narzędziami analitycznymi, co doprowadzi do personalizacji niektórych produktów dla użytkowników.

Źródło: vc.ru

Originally posted on 23 października, 2021 @ 12:00 am

Dodaj komentarz