Właściciele Tesla nie mogli wejść do samochodu z powodu “usterki”

Kilku właścicieli pojazdów elektrycznych opowiadało podobne historie na Twitterze: z powodu awarii aplikacji mobilnej drzwi samochodu zostały zablokowane i nie mogli dostać się do środka. Masowe skargi na niedziałający system pojawiły się również na portalu Downdetector.com, który gromadzi informacje o działaniu różnych usług.

Pierwsze raporty o błędach aplikacji zostały zgłoszone w USA około 4:30 rano. Jeden z użytkowników Twittera napisał , że obsługa techniczna nie odpowiadała mu przez pół godziny, a cały ten czas spędził w zamkniętym samochodzie. Inny dodał, że został „wyrzucony z aplikacji i ponownie autoryzowany, ale tym razem Tesla nie pojawia się na koncie”. „Uwielbiam mój samochód elektryczny, ale z powodu usterki w aplikacji jest zablokowany. Pomoc!" – opublikowane przez innego właściciela samochodu.

@elonmusk @Tesla zablokowana. Aplikacja telefonu nie odpowiada. Wylogowano i zalogowano ponownie, ale na koncie nie ma samochodów.

– BuffalloWarrior (@_karthik1107) 3 września 2019 r.

Oprócz aplikacji możesz odblokować drzwi samochodu elektrycznego Tesla na dwa inne sposoby: za pomocą karty-klucza i breloka. Jeśli jednak właściciel ma przy sobie tylko smartfona, nie ma innego wyjścia, jak tylko poczekać, aż system zacznie działać.

Zobacz, jak hakerzy otwierają samochód elektryczny Tesla Model S

Rosjanka otrzyma 20 mln rubli za zepsutą Teslę

Według Business Insider rozwiązanie awarii może zająć do 12 godzin. Tesla nie otrzymała jeszcze oficjalnego komentarza na temat obecnej sytuacji.

Źródło: Business Insider , Downdetector.com

Originally posted on 25 listopada, 2021 @ 1:16 pm

Dodaj komentarz