Ujawniono szczegóły walki na Zakazanym Zachodzie na Horyzoncie

Guerilla Games nadal ujawnia coraz więcej szczegółów na temat Horizon Forbidden West. Tym razem twórcy zwrócili uwagę na usprawnienia, które wpłynęły na realizm i kinematografię potyczek z różnymi typami wrogów w sequelu. Autorzy pracowali nad nowymi animacjami i zachowaniem AI.

Jak wcześniej stwierdzili twórcy Horizon Forbidden West, w sequelu jednym z głównych zadań było sprawienie, by gra była bardziej wiarygodna i dynamiczna. Przede wszystkim wpłynęło to na system interakcji z przedstawicielami lokalnej fauny robotów i wrogich ludzi, a także postrzeganie dojrzałego i zdobytego doświadczenia głównego bohatera.

W Horizon Forbidden West gracze będą mieli więcej opcji we wszystkich aspektach rozgrywki. Na przykład użytkownicy będą mogli prowadzić bitwy na różne sposoby – ulepszenia broni i zbroi pozwolą im samodzielnie wybrać styl walki, a nowe kombinacje ataków wręcz i dystansowych sprawią, że bitwy będą bardziej dynamiczne i wieloaspektowe. Nawiasem mówiąc, gra zmusi graczy do korzystania z całego dostępnego arsenału, ponieważ wielu wrogów stało się jeszcze bardziej niebezpiecznych i nauczyło się ścigać Aloy nawet w wodzie i po trudnym terenie.

Twórcy nie poprzestali na rozszerzaniu dostępnych możliwości i starali się poprawić zachowanie sztucznej inteligencji, animację wszystkich postaci, w tym głównego bohatera, a także ścieżkę dźwiękową. Dzięki temu bitwy stały się bardziej widowiskowe, przeciwnicy – sprytniejsi, a ich działania – bardziej logiczne. Gracz otrzymał znacznie więcej wskazówek wizualnych i dźwiękowych, dzięki którym może określić kolejny krok wroga i opracować plan ataku.

Horizon Forbidden West ukaże się 18 lutego 2022 roku. Akcja będzie dostępna na PlayStation 4 i PlayStation 5. Wcześniej studio Guerilla Games opowiadało o nowych robotach i badaniu świata w sequelu Horizon Zero Dawn.

Źródło: blog.ru.playstation.com

Dodaj komentarz