Toyota Highlander ma fabryczne zapasowe sporty

Toyota zaprezentowała w sportowym XSE SUV Highlander czwartej generacji. Nowość wyróżniała się oryginalnym body kitem, rekonfigurowanym zawieszeniem, przekalibrowanym układem kierowniczym, wystrojem wnętrza i bogatym wyposażeniem.

Toyotę Highlander XSE można rozpoznać z zewnątrz po „designerskim” przednim zderzaku z masywnym wlotem powietrza i inną konfiguracją osłony chłodnicy, nowymi listwami progowymi, tłumikiem „podwójnej beczki”, pakietem „antychromowym” i 20-calowe dwukolorowe koła.

9f639ea42477ce9787a9c0592a6dda7547bae0a0

b33724f121e12c774aabff83d4300f2b55ccfbeb

5171288277c49cda3ea1c9f6b019439e43ed51df

ed5a1ef9f3dafc488728c43720f4fbd0b6a9dab4

3852fde4840c54c11168bf48f15629ef4aeaf2ef

ce7da7fbcbd03e61d0bb3de04b3675232f3a9443

Różnic w kabinie jest mniej: wnętrze ozdobione jest sztucznymi wstawkami „jak węgiel”, a siedzenia i karty drzwi wykonane są w kolorach wiśni i czerni.

Inżynierowie Toyoty obiecują, że „sportowy” Highlander będzie bardziej hazardowy dzięki sztywniejszym sprężynom, niestandardowym amortyzatorom i tylnemu stabilizatorowi, a także zrekonfigurowanemu elektrycznemu wspomaganiu kierownicy.

Reszta technologii nie uległa zmianie: wiązka 299-konnego 3,5-litrowego benzynowego V6 i ośmiopasmowa automatyczna maszyna nie ma alternatywy; crossover w wersji XSE można zamówić z napędem na przednie lub na wszystkie koła.

Reklama Toyota Highlander 2020

Amerykańska filia Toyoty planuje jesienią wprowadzić pierwsze komercyjne Highlander XSE. Ceny zostaną ogłoszone bliżej rozpoczęcia sprzedaży, ale modyfikacja sportowa ma być jedną z najdroższych w ofercie. Japońska firma spodziewa się, że wersja sportowa przyciągnie co ósmego nabywcę nowego Highlandera.

„Rozgrzany” crossover z trzema rzędami siedzeń raczej nie trafi do Rosji, bo u nas nawet sprzedaż „zwykłego” Highlandera czwartej generacji jeszcze się nie rozpoczęła. Poprzednie SUV-y można zamawiać w cenie wywoławczej 3,5 miliona rubli.

Dodaj komentarz