Branża email marketingu staje się bardziej konkurencyjna niż kiedykolwiek wcześniej. Aby utrzymać się na rynku, musisz być przygotowany na zmianę strategii, aby nadążyć za konkurencją. Jeśli wysyłasz swoim klientom regularne newslettery, rozważ wprowadzenie kilku zmian w swojej obecnej kampanii, aby zwiększyć konwersję.
Email marketing jest nadal jednym z najbardziej skutecznych sposobów promowania swojej marki. Problem w tym, że większość firm nie wykorzystuje go w pełni. Podczas gdy prawdą jest, że tradycyjne metody marketingowe straciły swoją skuteczność, email marketing jest nadal jednym z najpotężniejszych narzędzi w Twoim arsenale marketingowym. Dzięki odpowiedniej strategii e-mail marketingu możesz zrobić wielkie wrażenie na swoich subskrybentach i stworzyć bazę lojalnych klientów.
Oto najlepsze wskazówki, jak ulepszyć swoją strategię email marketingową.
Stwórz jasny cel
Koniecznie musisz wiedzieć, dlaczego wysyłasz e-maile do swoich subskrybentów. Czy po prostu dzielisz się informacjami, aby poinformować swoich odbiorców? A może próbujesz sprzedać produkt?
Kiedy już ustalisz cel swojego maila, możesz stworzyć idealną wiadomość, która zachęci Twoich odbiorców do podjęcia działania.
Wybierz dobry format emaila
Jeśli chcesz zrobić silne pierwsze wrażenie, powinieneś zawrzeć w nim krótki nagłówek i listę wypunktowaną. Te elementy pomogą Twoim czytelnikom przeskanować Twojego maila i szybko zdecydować, czy chcą przeczytać resztę treści.
Jeśli zależy Ci na utrzymaniu zaangażowania odbiorców, powinieneś zastosować dłuższy format, który zawiera zdjęcia i bardziej dogłębny artykuł.
Nadaj jej osobisty charakter
Ważne jest, aby pokazać, że dbasz o swoich odbiorców, tworząc spersonalizowany e-mail. Oznacza to, że nie powinieneś wysyłać tego samego maila do każdego, kto zapisał się na Twój newsletter. Zamiast tego, powinieneś spersonalizować każdy email poprzez zawarcie w nim ich imienia i adresu.
Ważne jest również, aby odpowiadać na wszelkie komentarze, które Twoi subskrybenci pozostawiają w mailu. Nawet jeśli będzie to zwykłe podziękowanie, zbuduje to zaufanie do Twoich subskrybentów.
Korzystaj z mediów społecznościowych
Dużą częścią email marketingu jest uświadamianie odbiorców o tym, co oferujesz. Umieszczając linki do swoich profili w mediach społecznościowych, zachęcasz odbiorców do odwiedzenia Twojej strony internetowej.
Zamieść w mailu link do swojej strony, aby Twoi subskrybenci mogli przeczytać więcej o produktach, które sprzedajesz.
Wyślij gratis
Jeśli zależy Ci na dokonaniu sprzedaży, powinieneś zaoferować coś darmowego swoim odbiorcom. Na przykład, możesz dostarczyć swoim czytelnikom kod rabatowy do zrealizowania.
Innym sposobem na podekscytowanie swoich odbiorców jest zaoferowanie im szansy na wygranie nagrody.
Wnioski:
Chociaż istnieje wiele wskazówek, które mogą pomóc w tworzeniu newslettera, który konwertuje, wskazówki wymienione powyżej z pewnością pomogą Ci stworzyć zwycięski e-mail.
Najnowsze komentarze