Nowy Audi RS7 był utrudniony do 962 sił i rozproszono do 363 kilometrów na godzinę.

Jako podstawę projektu Nebulus wybrano nowe Audi RS7 Sportback. Liftback został podniesiony do 962 koni mechanicznych, standardowe zawieszenie zastąpiono pneumatyką, zainstalowano wydajniejsze hamulce, a nadwozie pokryto dwuwarstwowym winylem ze specjalnym wzorem. Na testach Nebulus RS7 przyspieszył do 363 kilometrów na godzinę.

Inżynierowie HGP Turbo byli odpowiedzialni za techniczną stronę projektu Nebulus. Niemieckie studio dokonało rekalibracji standardowych turbosprężarek, wymieniło elektroniczną jednostkę sterującą silnika, wzmocniło skrzynię biegów oraz zmodyfikowało układ dolotowy i wydechowy. Wynik – z 4,0-litrowej "biturbo-ósemki" udało się usunąć 962 koni mechanicznych i 1250 Nm – to 362 siły i 450 Nm więcej niż "zapasowy" RS7.

6f14eadf825e1c9eef9d250ef426749429290a52

7addf22c47180fe2545680cfed91a47dc1a7411a

eec11e26a337ae8ebbf4860dc0bf50f19b080cd2

008e6cf89106bdcb6f1ece1ddc90d0ded24d2c1e

5d1f16e7c4923ce9aa3144ca655d2c6bd9d26a9a

f69fe676d8379e9cd27889ad0483e202e991adc9

Niezwykły winyl samochodowy – dzieło artysty Hayo Lemke ze studia 811 Design, który został zaproszony przez austriackie studio Black Box-Richter. Audi RS7 zamienia się w dzieło sztuki w dwóch etapach: najpierw karoseria pokrywana jest matową czarną folią, a następnie nakładana jest ozdoba. Mówi się, że proces trwa tydzień.

Chociaż projekt Nebulus z Black Box-Richter nie jest rekordowy pod względem mocy, a ponad 1000 koni mechanicznych zostało usuniętych z podobnego silnika w Audi RS6, wyjątkowość inżynierii HGP Turbo polega na zachowaniu standardowych turbin i spełnieniu 962 koni mechanicznych. liftback standardy niemieckiego nadzoru technicznego TÜV. Projekt Wheelsandmore wykorzystuje niestandardowe turbosprężarki, a tylko zestaw Stage III jest zgodny z normą Euro 6d.

Originally posted on 30 listopada, 2021 @ 8:09 am

Dodaj komentarz