Nowe pickupy FORD F-150 są zardzewiałe do salonu samochodowego

Amerykańscy nabywcy nowych pickupów Ford F-150 zaczęli masowo narzekać na poważną korozję, jaką znaleźli w nowych samochodach kupowanych w salonach samochodowych. Według nich wiele części zawieszenia jest pokrytych obfitą rdzą.

Skargi na korozję pochodzą z całych Stanów Zjednoczonych. Według właścicieli nowego Forda F-150 rdza pokrywa części układu wydechowego, a także oś i piasty kół samochodu. Jednak dealerzy zaprzeczyli jakiemukolwiek udziałowi w rdzy. Według nich pickupy w takim stanie są do nich wysyłane z fabryk.

dc97745d1c3bfac6c0a45847a12a8f4fdca8aab0

b3e52bfb7898845a75f3d7f2fc0c7238e6a61438

d52e81e6e8fd21709291200720713510269315c0

04d83ca6b4650ef69df220260d0f31e9612fbce7

Ford F-150 Hybrid ratuje Amerykanów podczas przerw w dostawie prądu

Urzędnicy Forda nie rozumieją, skąd wzięła się ciężka rdza na nowych pickupach. Jednocześnie firma stwierdziła, że korozja występująca na niektórych elementach samochodów jest powierzchowna i nie wpływa na osiągi samochodów. Według nich pojawiająca się na częściach rdza nie zagraża problemom z parametrami technicznymi przetworników. Jednak ta odpowiedź raczej nie zadowoli właścicieli nowego F-150.

Produkcja nowej generacji Forda F-150 została uruchomiona w październiku 2020 roku. Nadwozia pickupów są wytłoczone z aluminium, a elementy konstrukcyjne, w tym rama pomocnicza i elementy podwozia, wykonane są ze stali. Pomimo tych problemów z korozją, seria F nadal jest najpopularniejszym modelem w Stanach Zjednoczonych. W oparciu o samochód opracowano już 780-konny super pickup i wersję elektryczną, która zadebiutuje w 2022 roku.

W listopadzie ubiegłego roku na forach motoryzacyjnych zaczęły pojawiać się skargi na nową Kię K5. Według właścicieli biznesowych sedanów ich samochody były skorodowane. Ponadto zauważono obecność „grzybów” w modelach, które nie miały czasu na opuszczenie salonów.

Źródło: Detroit Free Press

Originally posted on 30 listopada, 2021 @ 1:09 pm

Dodaj komentarz