Neuralate “Yandex” poprawiła słynną reklamę z lat 90. [wideo]

„Przyjechała Ciocia Asiu”, „Świeży oddech ułatwia zrozumienie”, „Dlatego nie gryzą” i wiele innych kultowych filmów z końca ubiegłego wieku znalazło drugie życie. Specjalnie na dzień marketera, który odbył się 25 października, Yandex ulepszył najbardziej zapadającą w pamięć reklamę z lat 90. za pomocą autorskiej technologii DeepHD.

Sieć neuronowa Yandex obejrzała też kultowe filmy społecznościowe „Płać podatki i żyj w pokoju” z policji podatkowej oraz „Zadzwoń do rodziców”. W sumie poprawiono kilkanaście filmów, które są teraz dostępne w rozdzielczości HD. Możesz je zobaczyć pod linkiem .

Piotr Abroskin, dyrektor marketingu operacyjnego w Yandex, napisał na swojej stronie na Facebooku, że nie wszystko poszło idealnie, ponieważ źródła były bardzo niskiej jakości, ale filmy zaczęły wyglądać zauważalnie lepiej niż ich obecne kopie na YouTube.

Technologia DeepHD pomaga usuwać artefakty, szumy, defekty, a także poprawia rozdzielczość i czystość wideo. Wcześniej z jego pomocą przywrócono słynne sowieckie kreskówki i kultowy teledysk „Haru Mamburu”.

Źródło: vc.ru

 

Originally posted on 8 listopada, 2021 @ 12:00 am

Dodaj komentarz