Mitsubishi i GAC wykazywali elektryczny zwrotnica współpracy

Elektryczny crossover Mitsubishi Airtrek, który został opracowany przez japońską markę we współpracy z chińską firmą GAC, zadebiutował na Guangzhou Auto Show. Model to przeprojektowany GAC Aion V: SUV ma oryginalny design w korporacyjnym stylu Mitsubishi, ale wypełnienie jest takie samo jak w Aion V. kilometry w cyklu CLTC.

Różni się od „dawcy” Airtreka przeprojektowanym frontem w korporacyjnym stylu Mitsubishi w kształcie litery X, inną optyką, przeszkleniem i zderzakami. W kabinie na przednim panelu zainstalowane są dwa oddzielne ekrany – wirtualna tablica przyrządów znajduje się pod osłoną przed kierowcą, a ekran dotykowy systemu multimedialnego znajduje się pośrodku. Określono, że oprogramowanie można aktualizować „bezprzewodowo”.

d24bb5c797779c0a59c4f5d7e494aafab5ba9871

7fd33d121d296ecb69241f83eb9b7370ee0d5ef2

bfc604a773504c545cac8c358afc001467d52a0e

3fe37b05e27d0a129a3940e59c9db36c128379bc

315cff45a971991cde17b0368dff7fba1b2600c2

c3a08e561794a7db735e594c54cdcc23635bc917

3c5eb9fa8fe8b63189ded5224d64167bf5ccd3a7

Jeśli porównamy wymiary, Airtrek znajduje się między zaktualizowanym Eclipse Cross a nowym Outlanderem: samochód elektryczny osiąga 4,63 metra długości, a odległość między osiami wynosi 2,83 metra. Sercem crossovera jest platforma GEP (GAC Electric Platform) z pół-niezależnym tylnym zawieszeniem, takim samym jak w Aionie V.

Mitsubishi używało wcześniej nazwy Aitrek: od 2001 do 2008 roku Outlander pierwszej generacji był sprzedawany pod tą nazwą na rynku japońskim.

Samochody, które „hańbią” chwalebne nazwy: zwykłe samochody noszące nazwy kultowych modeli z przeszłości

Montaż nowych elementów zostanie zorganizowany w obiektach spółki joint venture GAC-Mitsubishi, rozpoczęcie produkcji zaplanowano na początek 2022 roku, a dealerzy Airtreka będą mieli ją w marcu. Ceny zaczną się od 210,8 tys. juanów (około 2,4 mln rubli przy obecnym kursie wymiany).

Dodaj komentarz