Mercedes-AMG GT 63 S pompowany do 810 sił

Niemiecki tuner Wheelsandmore zaprezentował pakiet ulepszeń dla piekielnego hatchbacka Mercedes-AMG GT 63 S. Lista obejmuje trzy poziomy doładowania biturbo-osiem (do 810 sił), 22-calowe koła i elektroniczny moduł obniżania zawieszenia pneumatycznego.

Nawet bez wizyty w studiu tuningowym Mercedes-AMG GT 63 S ma do dyspozycji 639 koni mechanicznych i 900 Nm momentu obrotowego. Jednak Wheelsandmore proponuje zwiększenie mocy do 810 sił i 1030 Nm momentu obrotowego. Będzie to maksymalny poziom Stage 3 z wymianą turbosprężarek, „podpięciem” katalizatora sportowego i układu wydechowego z aktywnymi amortyzatorami, flashowaniem jednostki sterującej lub instalacją modułu Tec-Tronic. Koszt takiej aktualizacji to 19 244 euro (1,67 miliona rubli).

38869eac878f33b4fb0f5dd998131d2b30a201d6

2290c70f3f6eb9094c1ea6eb287fecfbc4ad99ee

afccf867d00ae11c07df0487010a65b219850293

34035f9b2dd1cabd7566c258e10f051fcb87a4f0

Istnieją bardziej przystępne opcje. Program Stage 2 (750 sił i 1010 Nm momentu obrotowego) z wymianą wydechu na aktywne Capristo i oprogramowanie układowe jednostki sterującej będzie kosztować 12 605 euro (1,1 miliona rubli), Stage 1 (700 sił i 975 Nm momentu obrotowego ) – tylko 2160 euro (187 000 rubli). Ponadto w GT 63 S dostępny jest sterowany za pomocą aplikacji moduł zawieszenia pneumatycznego i 22-calowe koła ZV-1 z centralnym mocowaniem nakrętki.

Wheelsandmore postanowiło jeszcze nie ujawniać dynamiki „naładowanego” Mercedesa-AMG GT 63 S Stage 3, ale można go porównać do Brabusa 800 GT 4. hatchback z zestawem doładowania PowerXtra B40S-800 i stalą nierdzewną sportowy układ wydechowy wytwarza 800 koni mechanicznych i 1000 Nm momentu obrotowego, przyspieszając do pierwszej „setki” w 2,9 sekundy zamiast 3,2 sekundy, jak w aucie seryjnym.

Dodaj komentarz