BRABUS zmieniła się klasa G w 900-stronniczej “Supercar” Rocket Edition

Tabliczka znamionowa Brabus Rocket oznacza, że za duże pieniądze kupujący dostanie coś bardzo mocnego i szybkiego. Tak było z 900-konnym liftbackiem Rocket 900 One Of Ten lub, powiedzmy, innym Rocket 900, ale już opartym na Mercedes-Benz S 65 AMG. Nowością tego roku jest SUV Brabus 900 Rocket Edition, czyli radykalnie zmieniony Mercedes-AMG G 63. Kultowe studio „Gelik” dostarczyło nowy body kit Widestar z włókna węglowego, kute 24-calowe koła i zmodyfikowany V8 silnik.

W 2019 roku Brabus pokazał prawdziwie ekskluzywny SUV G V12 900 „Jeden z dziesięciu” oparty na obecnej Klasie G, ale z silnikiem V12 6.3 pod maską. Silnik tego potwora wytwarzał 900 sił i 1200 Nm momentu obrotowego, dzięki czemu samochód rozpędzał się do pierwszej „setki” w 3,8 sekundy. Nowicjusz Brabus 900 Rocket Edition podnosi poprzeczkę jeszcze wyżej, ale jest wyposażony tylko w biturbo-ósemkę, aczkolwiek gruntownie zmodernizowaną. Co więcej, za dźwięk odpowiada nierdzewny kolektor wydechowy z elektronicznie sterowanymi zaworami, końcówkami z włókna węglowego, podświetleniem i dwoma trybami pracy: Sport i Coming Home.

Przemieszczenie V8 4.0 ze zwykłego G 63 w Brabusie zwiększono do 4,5 litra, wymieniono korbowody, tłoki, ponownie wyfrezowano i wyważono wał korbowy. Ponadto SUV ma nowe turbosprężarki, dwie pompy paliwa, rurę spustową, a jednostka sterująca jest wypełniona zastrzeżonym oprogramowaniem. Po wszystkich manipulacjach moc wyjściowa wynosi 900 koni mechanicznych i 1250 Nm momentu obrotowego, które są przenoszone na koła za pośrednictwem dziewięciobiegowej automatycznej skrzyni biegów z napędem na wszystkie koła. Od zera do stu Brabus 900 Rocket Edition przyspiesza w 3,7 sekundy, prędkość maksymalna – 280 kilometrów na godzinę.

56a2f0a66dc9847b06ff2a24212b7fecf4be38bf

0e30b8b16e3ce96bd781423f9fde66313e687564

43a6f688d429c31a9006c0b8580d352b423210d9

81742cf70907071217e7e77720a3584a1d2f4c90

8865683ad3737b78ab227997637359c6ea225734

3d6f60f34abfeccacb63f952d58a654b81229190

09b00f3847b68a9d811410b4722448cefc8fcade

Zewnętrzne atrybuty „superauta terenowego” są takie same. Należą do nich maska z włókna węglowego, osłona chłodnicy ze zintegrowanym bezwładnościowym wlotem powietrza, kompozytowe przednie i tylne spojlery, niestandardowy dyfuzor, wiele części z włókna węglowego i oczywiście koła. Brabus 900 Rocket Edition jest wyposażony w 24-calowy Monoblock Z Platinum Edition, wraz z aerodynamicznymi nakładkami i owinięty w opony Continental, Pirelli lub Yokohama. Do wyboru są dwa kolory nadwozia: Signature Black i Stealth Grey.

7b240f33bbeceb18ecbb45974d93dbe2b102fed9

c3e2bd4471eeb69cb54c9397663bf73217fdd2a5

Wnętrze Brabus 900 Rocket Edition jest prawie w całości wykończone skórą z kontrastowymi przeszyciami i lamówką. Wszystkie 216 elementów wnętrza — od owiewek wentylacyjnych po wykończenie kierownicy — jest pomalowane na samochód demonstracyjny w charakterystycznym kolorze Rocket Red. Z tyłu znajdują się dwa oddzielne siedzenia. Oba są ogrzewane i wentylowane, a także pamięć pozycji. Jeśli jednak chcesz, możesz również zaoszczędzić trzyosobową sofę. Pasażerowie mają do dyspozycji lodówkę, uchwyty na kubki z możliwością regulacji temperatury oraz Brabus Touch Control Panel z 4,3-calowym wyświetlaczem, z którego można sterować systemem multimedialnym i oświetleniem.

SUV Brabus 900 Rocket Edition zostanie wydany w 25 egzemplarzach. Każdy będzie kosztował 571 270 euro, co odpowiada 49,2 mln rubli.

Źródło: Brabus

Originally posted on 28 listopada, 2021 @ 9:56 pm

Dodaj komentarz